پوتین 4 سال قبل در تهران درباره بازگشت به كرملین چه گفت؟
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پوتین در تاریخ 24 / 7 / 86 برغم شایعه طراحی ترورش در صدر هیاتی برای شركت در دومین اجلاس سران كشورهای حاشیه دریای خزر به تهران آمد و 'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران به گرمی از او استقبال كرد.

وی حتی قرار بود بلافاصله بعداز اجلاس، تهران را ترك كند اما برای دیدار و مذاكره با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران ؛ بویژه دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی سفرش تا آخرین ساعات 24 مهرماه 86 به طول انجامید.

در سفر پوتین، فرصتی برای خبرنگاران ایرنا و صداوسیما فراهم شد تا بتوانند در سوئیتی واقع در طبقه 17 هتل استقلال تهران با رییس جمهوری وقت روسیه گفت وگو كنند.

یكی از سئوالات در باره آینده سیاسی پوتین بود.

خبرنگار ایرنا از پوتین سئوال كرد: آقای رییس جمهوری شنیده ایم كه شما در پایان دوران ریاست جمهوری به عنوان نخست وزیر در صحنه سیاسی روسیه خواهید بود و فردی نزدیك به شما عهده دار ریاست جمهوری می شود و سپس بار دیگر نامزد این منصب می شوید تا به كاخ كرملین بازگردید؟

پوتین در پاسخ گفت: این فقط یك شایعه است، ما قانون اساسی داریم كه اجازه نمی دهد فردی بیش از دو دوره متوالی رییس جمهور باشد ، من به قانون اساسی احترام می گذارم و از آن پیروی می كنم.

خبرنگارایرنا در ادامه پرسید: آیا بعداز گذشت یك دوره چهارساله رییس جمهور آینده كشورتان بار دیگر به دنبال عهده دار شدن كرسی ریاست جمهوری روسیه خواهید بود؟

پوتین پاسخ داد: نمی توان آینده را پیش بینی كرد كه چندسال بعد چه اتفاق خواهد افتاد اما می خواهم درهرجایی كه هستم به مردم كشورم خدمت كنم.

سیام**1324





:: برچسب‌ها: هنر , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: